Všeobecné obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro nákup online produktů a služeb
Jsem Mgr. Eliška Lechnerová, IČ 71690549, se sídlem Karlštejnská 521, 252 29 Lety, jsem zapsaná u živnostenského úřadu.
Kontakt na mě je:
E-mail: eliska@pohnislety.cz
Tel. č. + 420 602 689 243
Na mých stránkách www.eliskalechnerova.cz si můžete objednat online či offline produkty (webináře, lekce a kurzy) nebo si můžete telefonicky domluvit konzultace. Naše vztahy se budou v takovém případě řídit těmito podmínkami.
-
Úvodem
-
Tyto obchodní podmínky upravují naše vztahy, pokud nakoupíte produkty a služby na stránkách www.eliskalechnerova.cz, aplikaci Zdravé tělo nebo si telefonicky domluvíme individuální konzultaci.
-
Obchodní podmínky jsou součástí smlouvy. Pokud si při naší komunikaci domluvíme něco jiného, než je v těchto podmínkách, má tato naše dohoda samozřejmě přednost.
-
Pokud u mě nenakupujete v rámci svého podnikání, jste v roli spotřebitele. Naše právní předpisy vám tím dávají některá zvláštní práva, o kterých si přečtete dále v těchto obchodních podmínkách.
-
Seznamte se také s podmínkami o ochraně osobních údajů. Všechny informace, které uvedete, jsou důvěrné a budu s nimi tak i zacházet.
-
Jak funguje nákup produktů (kurzů nebo webinářů)
Mé produkty
-
Na mém webu (nebo v aplikaci) vždy najdete informace o ceně a popis produktu.
-
Všechny ceny uvádím včetně všech daní a jiných poplatků.
Jak probíhá objednávka
-
Produkty si můžete pořídit na webových stránkách nebo v aplikaci prostřednictvím nákupního formuláře, který obsahuje informace o produktu a ceně. Vyplněním a odesláním objednávkového formuláře a klikem na tlačítko „Odeslat objednávku a zaplatit“ se mnou uzavřete smlouvu.
-
Před odesláním objednávkového formuláře si můžete všechny údaje zkontrolovat a změnit.
-
Nákup produktu vám potvrdím e-mailem na vaši e-mailovou adresu, kterou jste ve formuláři uvedli.
-
Náklady na komunikaci (například internetové připojení apod.) v souvislosti s nákupem a náklady na internetové připojení, které souvisí s využitím produktu, si hradíte sami. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.
Jak se k vám produkt dostane a jaké jsou minimální technické požadavky na jeho přehrání?
-
Jakmile obdržím vaši platbu, pošlu vám na e-mail přístupové údaje k produktu (pokud se jedná o digitální produkt) nebo informace k zakoupenému offline produktu (zejména místo konání a čas). Proto, prosím, pečlivě si zkontrolujte zadanou e-mailovou adresu.
-
Online produkt pro vás bude připraven v aplikaci Zdravé tělo.
-
Minimální technické požadavky na přehrání digitálního obsahu jsou tyto:
-
přenosová rychlost internetu musí být nejméně 384 kb/s
-
je zapotřebí hardware (tedy například telefon, tablet nebo počítač), na kterém funguje internet
-
produkt je dostupný celosvětově – tedy nepodléhá geoblokaci
Jak můžete platit
-
Kupní cenu můžete zaplatit platbou kartou online nebo prostřednictvím služby PayPal.
-
Pokud si kupujete členství a při platbě zadáte možnost opakovaných plateb, bude se vaše členství obnovovat každý měsíc po automatickém stržení platby, dokud platbu nezastavíte.
-
Produkt vám zpřístupním bez zbytečného odkladu po připsání příslušné částky na můj účet. V případě webinářů nebo živých streamů produkt zpřístupňuji v den konání akce, online. V případě offline kurzů a lekcí produkt poskytuji podle uvedeného data plnění.
-
Všechny produkty jsou splatné předem.
-
Pro každou platbu vám vystavím daňový doklad – fakturu, kterou vám pošlu e-mailem.
-
Jsem plátce DPH.
Pár informací k zakoupenému online produktu
-
Přístup k online produktu vám umožním pomocí přihlašovacích údajů v e-mailu – kurz je dostupný na platformě Passion.IO (nebo v aplikaci Zdravé tělo). Přístupy aktivuji po obdržení vaší platby.
-
Online produkt je určený jen pro vaši osobní potřebu.
-
Produkty nestahujte, nekopírujte, neupravujte, nezasahujte do zdrojových souborů. Také je zakázáno je dál šířit, například promítáním nebo přeposíláním vašeho odkazu. Pokud byste produkty používali jinak než pro interní užití, došlo by k porušení mých autorských práv. Takové jednání monitoruji a vždy právně řeším.
-
Může se stát, že z důvodu údržby softwaru nebo online výpadků způsobených technickými obtížemi bude produkt dočasně nedostupný. Takové případy však budou zcela výjimečné a za tyto ojedinělé výpadky nerefunduji uhrazenou cenu. Vždy ale budu dělat maximum pro 100% funkčnost a dostupnost produktu.
-
Kurzy vám budou dostupné po dobu, kterou u jednotlivého produktu uvádím. Pokud u produktu neuvádím nic, bude dostupný 1 rok od zakoupení.
-
K živým webinářům a streamům neposkytuji záznamy, pokud v individuálních případech nepíšu jinak.
-
K produktům neposkytuji aktualizace, pokud u produktu neuvádím něco jiného.
Odstoupení od smlouvy – poučení pro spotřebitele
-
Možnosti a podmínky odstoupení od smlouvy se uplatní pouze tehdy, pokud nakupujete jako spotřebitel. To znamená, že smlouvu se mnou uzavíráte mimo rámec své podnikatelské činnosti.
-
Podle občanského zákoníku má spotřebitel obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od uzavření smlouvy.
-
Mé produkty jsou ale specifické a platí pro ně specifická pravidla:
-
Odstoupit nejde od smlouvy o využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.
-
Odstoupit nejde od smlouvy o poskytování služeb, pokud jsem vám je poskytla s vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty k odstoupení. Pokud jsem vám v této době poskytla pouze část služeb, týká se nemožnost odstoupení pouze této části. Odměnu za již poskytnuté služby máte v takovém případě povinnost uhradit.
-
V případě online produktů se jedná o digitální obsah, který nedodávám na hmotném nosiči, a podle zákona tedy nemáte vždy právo na takové odstoupení od smlouvy.
Nejde uplatnit právo odstoupení od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud souhlasíte s dodáním produktu před uplynutím lhůty k odstoupení. Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíte s tím, že vám produkt aktivuji, a tedy dodám bez zbytečného odkladu po zaplacení ceny, ještě v době před uplynutím 14 dnů. Tím však ztrácíte možnost od smlouvy odstoupit.
V ostatních případech můžete do 14 dnů od uzavření smlouvy od smlouvy (nebo její části) odstoupit.
-
Od smlouvy o koupi digitálního obsahu můžete odstoupit, pokud mám zpoždění se zpřístupněním obsahu, vy mě ke zpřístupnění vyzvete a já vám obsah nezpřístupním ani bez zbytečného odkladu po této vaší výzvě nebo v dodatečné lhůtě, na které jsme se dohodli.
-
Odstoupit můžete v takovém případě jakkoliv, můžete k tomu využít i formulář, který je přílohou těchto obchodních podmínek.
-
Pokud od smlouvy odstoupíte, vrátím vám bezodkladně platbu, kterou jsem od vás přijala, způsobem, jakým jsem ji přijala – pokud se nedomluvíme jinak.
Jak reklamovat mé produkty
-
Odpovídám vám za to, že mé produkty a služby nemají vady. To znamená, že v době, kdy vám je zpřístupňuji/dodávám:
-
odpovídají ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
-
se hodí k účelu, pro který je požadujete a se kterým jsme souhlasili;
-
je poskytuji s ujednaným příslušenstvím a s pokyny k použití, které jsme si dohodli nebo které můžete rozumně očekávat;
-
jsou vhodné k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví;
-
rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti odpovídají obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná mnou nebo mými obchodními partnery;
-
odpovídají zkušební verzi nebo náhledu, který jsem vám zpřístupnila před uzavřením smlouvy;
-
vyhovují požadavkům právních předpisů.
Vezměte ale, prosím, na vědomí, že důvodem k reklamaci nemůže být to, že poskytnutý produkt či služba neodpovídá vašemu subjektivnímu očekávání.
-
Odpovídám za vady, které měl produkt při zpřístupnění/dodání.
-
Pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od zpřístupnění online produktu, má se za to, že byl produkt vadný už při zpřístupnění. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete produkt používat v případě, že jste oprávněně vytkli vadu.
-
Můžete mi vytknout vadu, která se na produktu objeví do 2 let od jeho zpřístupnění/poskytnutí.
-
U offline produktu (služby) je vadu potřeba vytknout co nejdříve poté, co ji zjistíte, nejpozději však do 6 měsíců od převzetí plnění (poskytnutí služby).
Jak produkt reklamovat
-
Reklamaci mi pošlete nejlépe na e-mail nebo dopisem na výše uvedené kontaktní údaje.
-
Dopis nebo e-mail musí obsahovat:
-
vaše kontaktní údaje, popis vady a způsob, jak si přejete vyřídit reklamaci;
-
prokázání nákupu produktu.
-
Na váš e-mail vám zašlu písemné potvrzení (reklamační protokol), který slouží jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu najdete: kdy jste produkt reklamovali, jakou vadu jste uvedli a jaký způsob vyřízení reklamace si přejete.
Co můžete požadovat při reklamaci
-
Podle své volby můžete chtít u vady, která je podstatná:
-
dodání nového nebo chybějícího produktu či služby;
-
bezplatnou nápravu;
-
přiměřenou slevu; nebo
-
vrácení ceny na základě odstoupení od smlouvy.
-
U vady, která je nepodstatná, máte nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu. Má se ale obecně za to, že vada je podstatná.
-
V případě odstoupení od smlouvy vám online obsah znepřístupním a máte povinnost se zdržet jeho dalšího užívání.
-
Při uplatnění reklamace mi musíte sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změnit volbu bez mého souhlasu můžete jen tehdy, pokud jste žádali nápravu vady, která se ukáže jako neodstranitelná. Pokud nezvolíte právo z podstatné vady včas, máte práva stejná jako při nepodstatné vadě.
Jak vyřídím reklamaci
-
Reklamaci musím vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se nedomluvíme jinak. Pokud nedodržím tuto lhůtu, máte práva jako při podstatném porušení smlouvy.
-
Na vaše kontaktní údaje vám poté pošlu písemné potvrzení o vyřízení reklamace.
-
Pokud jste spotřebitelem, pak vám náklady, které účelně vynaložíte na oprávněnou reklamaci, proplatím. O proplacení těchto nákladů mě požádejte co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto právo zaniká.
Konzultace
-
Pokud si se mnou chcete sjednat konzultaci, zavolejte mi na + 420 602 689 243, domluvíme se na podmínkách, ceně a termínu.
-
Konzultace probíhá online či offline, podle naší dohody.
-
Pro konzultaci mohu vystavit zálohovou fakturu až do výše 70 % dohodnuté ceny. Termín je v takovém případě závazně rezervovaný až po úhradě zálohy.
-
Může se stát, že jednou objednanou konzultaci musíte zrušit. Ozvěte se mi, vyřešíme to individuálně. Pokud bychom se ale nedohodli jinak, budou platit tato pravidla:
-
V případě zrušení konzultace/schůzky:
-
alespoň 1 celý pracovní den předem (24 hodin pracovního dne) si neúčtuji nic;
-
méně než 24 hodin pracovního dne před konzultací si účtuji 70 % ceny za vyhrazené kapacity. Případně uhrazenou zálohu mohu jednostranně započítat proti této storno ceně.
-
Konzultace je splatná zpětně.
-
Daňový doklad vám zašlu v elektronické podobě na vaši e-mailovou adresu.
-
Jsem plátcem DPH.
-
Ohledně práva na odstoupení a reklamací se obdobně uplatní čl. IV. a V. těchto podmínek. V případě odstoupení od smlouvy o poskytování služby nejde odstoupit od smlouvy, pokud byla služba v plném rozsahu v rámci 14denní lhůty k odstoupení poskytnuta s vaším souhlasem i přesto, že jsem vás poučila, že v takovém případě nelze od smlouvy odstoupit.
Závěrem
-
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte jako spotřebitelé právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě máte právo obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na váš návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo vyřešit se mnou napřímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u mě poprvé uplatnili své právo, které je předmětem sporu. Máte právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Mnou poskytované služby mají charakter fyzioterapie, podpory zdravého životního stylu a regenerace. Nejedná se o zdravotní služby ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ani o poskytování léčebné či odborné zdravotní péče. Nejsem poskytovatelem zdravotních služeb a nenahrazuji odbornou lékařskou diagnostiku ani léčbu. V případě zdravotních potíží či podezření na onemocnění se, prosím, obraťte na svého ošetřujícího lékaře.
-
Mým dozorovým orgánem je Česká obchodní inspekce.
-
Naše vztahy se řídí českým právem, i pokud obsahují mezinárodní prvek. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z právních předpisů.
-
Všechna práva k mým webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží mně jako prodávajícímu. Nesmíte kopírovat, upravovat nebo jinak používat webovou stránku, aplikaci, obsah videí nebo jejich částí bez mého souhlasu.
-
Smlouvu uzavíráme v češtině.
-
Smlouva je u mě uložena, neposkytuji k ní ale přístup.
-
Kdykoliv mě v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžete kontaktovat na výše uvedených údajích.
V Letech, dne 6.10.2025
